loading...

تهویه نوین ایرانیان

سيستم Split Inverter Ducted Split يکي از ساکت ترين پمپ هاي حرارتي هوا به هوا در بازار است. با استفاده از فن آوري تيغه هاي بي صدا ، پايه هاي عايق صدا و قرار دادن قسمت چگالش در فضاي باز - اين سيستم مي ت

تهویه نوین ایرانیان بازدید : 53 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

سيستم Split Inverter Ducted Split يکي از ساکت ترين پمپ هاي حرارتي هوا به هوا در بازار است. با استفاده از فن آوري تيغه هاي بي صدا ، پايه هاي عايق صدا و قرار دادن قسمت چگالش در فضاي باز - اين سيستم مي تواند سطح صداي خارج از منزل تا 56 dBA را ارائه دهد - که بسيار برتر از هر سيستم استاندارد موجود در بازار است.

داکت اسپليت اينورتر

سيستم مناسب خود را انتخاب کنيد

مهندسي با کيفيت ، عملکرد بي صدا و ضمانت بي نظير Bosch راحتي استثنايي در خانه را ارائه مي دهد. پمپ هاي گرمايشي اينورتر قابل اطمينان چه بخاري و چه خنک کننده ، با ارائه دقيق کنترل دما و رطوبت در خانه ، صاحبان خانه را راحت نگه مي دارند. اين پمپ هاي حرارتي سيستم Split Ducted Inverter با کارايي بالا ، مقاوم و بي صدا در چهار اندازه مختلف از ظرفيت 2 تا 5 تن براي تشکيل 3 سيستم مختلف متناسب با نياز شما در دسترس هستند. اين سيستم داراي يک درايو اينورتر است که سرعت کمپرسور را براي بهينه سازي راحتي تنظيم مي کند ، در حالي که سطح صدا را به حداقل مي رساند و از انرژي مناسب براي دستيابي به حداکثر راحتي استفاده مي کند.

کمپرسور دور متغير:

در اين نوع کمپرسورها دور آن با توجه به اختلاف دماي محيط تا دماي انتخابي تغيير مي کند. اين حالت باعث بهينه شدن مصرف انرژي و در نهايت کمترين استهلاک خواهد شد.

داراي برد اينورتر در يونيت داخلي و خارجي :

داکت اسپليت ها علاوه بر متغير بودن دور کمپرسور داراي برد اينورتر هستند که راندمان بالاتري را خواهيم داشت.

اواپراتور از نوع گلدفين به صورت مورب :

اواپراتور به صورت مورب مي باشد که بيشترين سطح برخورد هوا با اواپراتور را داريم . سريعتر دماي محيط را کاهش خواهد داد.

گلد فين از بهترين نوع پره هاي موجود در بازار جهت کارايي بالاتر هستند..

کندانسورهاي مختلف پره ها از نوع گلدفين:

کندانسورها از نوع بالازن و بغل زن که با توجه به محل نصب تعيين مي شود و بهترين راندمان را داشته باشد قابل تغيير مي باشند. گلدفين از بهترين نوع پره هاي موجود در بازار جهت کارايي بالاتر موجود هستند.

Expansion Device:

اين قطعه جهت پودر کردن مبرد داخل سيستم است که با توجه به حجم مبرد تغيير خواهد کرد . در صورتي که در مدل هاي ديگر فقط حجم مشخصي از آن ها عبور خواهد کرد.

فشار استاتيکي بالاي هواساز :

در اين نوع يونيت هاي داخلي با توجه به طول کانال کشي فشار استاتيکي مي تواند به 4 حالت تغيير کند تا بهترين هوادهي را داشته باشيم.

صداگيري داخل هواساز با عايق آرموفلکس:

باعث جلوگيري از هدر رفتن انرژي و کاهش صدا خواهد شد.

موتور هوابند شده دور متغير با قابليت تحمل دماي بالا ( قابليت نصب کويل آب گرم ظرفيت بالاتر ):

باتوجه به اين که در ايران از حالت heat pump استفاده نمي شود ( به دليل بهاي مصرفي برق) ؛ موتور هوابند شده که قابليت نصب کويل آب گرم با ظرفيت بالاتر را امکان پذير مي کند، استفاده شده است . همچنين دور متغير در هنگام شروع به کار حجم هواي ورودي به کانال با تاخير زماني صورت مي پذيرد که نتيجه آن کمتر شدن صداي هواي خروجي داخل کانال مي شود.

سيني درين شيب دار :

در نصب سيني درين شيب دو درصد لحاظ شده است اين کار باعث مي شود دستگاه به صورت تراز نصب شود.

رنگ مقاوم در برابر خوردگي :

رنگ کندانسور به گونه اي است که در برابر هرنوع آب و هوايي مقاوم مي باشد.

سوئيچ کنترل فشار بالا و پايين (Hp/Lp):

کمپرسور بايد در بازه فشاري که طراحي شده است کار کند در صورتي که از اين بازه خارج شود . کمپرسور از مدار خارج شده تا صدمه اي به کمپرسور نرسد.

کنترل تاخير زمان کمپرسور :

قبل از شروع به کار تمام سيستم چک مي شود تا درصورت امکان کمپرسور وارد مدار شود.

رله قطع کن نوسان برق :

درصورت خروج از بازه ي ولتاژي رله وارد مدار مي شود برق را قطع مي کند.

کنترل دماي داخل کمپرسور :

دماي کمپرسور به هر دليلي بالا رود، برق را قطع کرده تا از هرگونه صدمه کمپرسور جلوگيري شود.

اسپليت اينورتر چيست؟

سيستم داکت اسپليت اينورتر با کم کردن سرعت موتور کمپرسور ، دماي اتاق را تنظيم مي کند ، کمي شبيه به اينکه از يک گاز از روي اتومبيل خود استفاده کنيد تا در يک سرعت ثابت باقي بماند. و درست مانند استفاده هوشمندانه از شتاب دهنده ، سيستم اينورتر نسبت به يک سيستم استاندارد که دائماً روشن و خاموش مي شود ، از انرژي کمتري استفاده مي کند.

چه تفاوتي بين کمپرسور دوار و اينورتر اسپليت وجود دارد؟

در حالي که يک کمپرسور دوار با تمام توان روشن مي شود ، يک اينورتر ميني اسپليت فقط از انرژي کافي براي رسيدن و حفظ دماي تنظيم شده شما استفاده مي کند و سپس در آن تنظيمات کار مي کند تا زماني که به برق بيشتري نياز باشد.

تفاوت کولر گازي داکت و اسپليت چيست؟

سيستم هاي تهويه مطبوع داکت و اسپليت داراي چندين تفاوت بارز و نه چندان واضح هستند. اين تفاوت ها بسته به جايي که نصب مي شوند ، مي توانند حتي متفاوت تر شوند. با توجه به اين موضوع ، بياييد نگاهي به تفاوت هاي اصلي هر نوع تهويه هوا در زير بياندازيم.

مزاياي اينورتر ميني اسپليت چيست؟

مزاياي اينورتر ميني اسپليت. شايد بزرگترين مزيت اينورتر ميني اسپليت در مقايسه با کمپرسور روتاري ، کارايي آن باشد. از آنجا که با دقت بالاتري کار مي کند ، تقريباً به اندازه جايگزين انرژي هدر نمي رود.

برچسب ها کمترين استهلاک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟