loading...

تهویه نوین ایرانیان

واحد فن کوئل چيست؟ همانطور که از نام آن مشخص است ، يک واحد فن کوئل متشکل از يک مبدل حرارتي است که در آن آب جريان مي يابد و يک مجموعه فن ، داراي يک فيلتر و کنترل هاي ساده   مشخصات فني برنامه

تهویه نوین ایرانیان بازدید : 34 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

واحد فن کوئل چيست؟

همانطور که از نام آن مشخص است ، يک واحد فن کوئل متشکل از يک مبدل حرارتي است که در آن آب جريان مي يابد و يک مجموعه فن ، داراي يک فيلتر و کنترل هاي ساده

 

مشخصات فني

  • برنامه چند منظوره براي نصب عمودي (زمين) يا افقي (سقف)
  • طراحي منحصر به فرد و زيبا
  • استفاده از خازن آب با دو خروجي از ماده PVC و طراحي خالي براي افزايش مقاومت در برابر حرارت و جلوگيري از نشت آب
  • تسهيل در جايگزيني موقعيت لوله هاي آب (چپ يا راست)
  • امکان تهيه فن کوئل چهار لوله (براي ساختمانهاي مجلل و هتلهاي پنج ستاره)

 

مشخصات فن کويل زميني ميديا:

  • تنوع ظرفيت هوادهي از 150CFM تا 1900CFM
  • مناسب براي فضاهاي مختلف همچون آپارتمان ها،هتل ها،مدارس واداره ها و…
  • استفاده از دمنده گالوانيزه براي ايجاد صداي کمتر وراحتي بيشتر
  • مکش هوا از زير ودهش از روبه رو
  • طراحي باريک وزيباي بدنه
  • عملکرد آرام وبي صدا
  • نصب سريع وآسان

 

فن کويل زميني ميديا | MIDEA

طراحي و بهره برداري

واحد فن کوئل مديا طيف وسيعي از محصولات را در بر مي گيرد و براي کاربران ، مشخص کننده ها و نصب کنندگان در کشورها و مناطق مختلف به ويژه در رابطه با اندازه محصول و قابليت خروجي ، معناي مختلفي دارد.

 

واحد فن کوئل اساساً به دو نوع اصلي تقسيم مي شود: دميدن از داخل و کشيدن از طريق آن. همانطور که از نام ها پيداست ، در نوع اول فن ها در پشت مبدل حرارتي نصب مي شوند و در نوع ديگر فن ها در جلوي سيم پيچ قرار مي گيرند به طوري که هوا را از طريق آن مي کشند. رسم از طريق واحدها از نظر حرارتي برتر محسوب مي شوند ، زيرا معمولاً از مبدل حرارتي استفاده بهتري مي کنند. با اين وجود گران ترند ، زيرا براي نگه داشتن فن ها به يک شاسي احتياج دارند در حالي که يک واحد دمنده معمولاً از مجموعه فن هايي تشکيل مي شود که مستقيماً به يک سيم پيچ پيچ مي شوند.

 

يک واحد فن کوئل ممکن است در داخل اتاق يا محلي که سرويس مي دهد پنهان يا در معرض ديد قرار گيرد.

 

يک واحد فن کوئل ممکن است به صورت ديواري ، مستقل يا سقفي نصب شده باشد ، و به طور معمول شامل يک محفظه مناسب براي محافظت و پنهان کردن خود دستگاه فن کوئل است ، با جلوپنجره هواي برگشتي و پخش کننده هوا در آن محفظه براي توزيع هوا تنظيم شده است.

 

قيمت فن کويل زميني

قيمت فن کويل ها به ترتيب گران ترين به ارزان ترين عبارتند از: فن کويل کاستي، فن کويل زميني و فن کويل سقفي. بدين صورت رنج قيمت فن کويل زميني در سطح متوسط و مناسبي مي باشد. اين کاهش قيمت نسب به فن کويل کاستي به سبب عدم وجود پمپ درين و عدم امکان کنترل از راه مي باشد.

 

يک واحد فن کوئل مخفي به طور معمول در يک فضاي خالي يا سقف قابل دسترسي نصب مي شود. جلوپنجره هواي برگشتي و پخش کننده هوا منبع تغذيه ، به طور معمول در سقف تنظيم مي شود ، از واحد فن کوئل به داخل و کانال منتقل مي شود و در نتيجه امکان انعطاف پذيري زيادي را براي تعيين محل قرارگيري مشبکها با توجه به طرح سقف و / يا طرح پارتيشن در داخل فراهم مي کند. فضا. کاملاً معمول است که هواي برگشت مجاري نيست و از خلا v سقف به عنوان پلنوم هواي برگشت استفاده مي شود.

 

سيم پيچ آب گرم يا سرد را از گياه مرکزي دريافت مي کند و از طريق انتقال گرما ، گرما را از بين مي برد يا گرما را به هوا مي افزايد. به طور سنتي واحدهاي فن کوئل مي توانند حاوي ترموستات داخلي خود باشند ، يا مي توانند با سيم ترموستات از راه دور کار کنند. با اين حال ، و همانطور که در بيشتر ساختمانهاي مدرن با سيستم مديريت انرژي ساختمان (BEMS) معمول است ، کنترل واحد فن کوئل توسط يک کنترل کننده ديجيتال محلي يا ايستگاه (همراه با سنسور دماي اتاق و محرک هاي شير کنترل همراه) انجام مي شود BEMS از طريق يک شبکه ارتباطي ، و بنابراين قابل تنظيم و کنترل از يک نقطه مرکزي ، از قبيل سرپرستان کامپيوتر آخر است.

برچسب ها انتقال گرما ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟