loading...

تهویه نوین ایرانیان

در حال حاضر ميني چيلر و فن كويل را مي توان جز لوكس ترين سيستم هاي تهويه نام برد.دستگاه ميني چيلر در اصل چيلر كوچكي است كه براي آپارتمان ها و ساختمانهايي كه نياز به سرمايش و گرمايش مستقل دارند و مشكلات

تهویه نوین ایرانیان بازدید : 48 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

در حال حاضر ميني چيلر و فن كويل را مي توان جز لوكس ترين سيستم هاي تهويه نام برد.دستگاه ميني چيلر در اصل چيلر كوچكي است كه براي آپارتمان ها و ساختمانهايي كه نياز به سرمايش و گرمايش مستقل دارند و مشكلات مربوط به موتورخانه مركزي را نداشته باشند به كار مي رود. در اين حالت در هنگام تغيير فصل در پاييز يا بهار ممكن است تعدادي از ساكنين تمايل به استفاده از سيستم گرمايي و تعدادي تمايل به استفاده از سيستم سرمايي داشته باشند در اين روش ساكنين هر واحد آپارتمان قادر به انتخاب و اعمل سليقه شخصي خودمي باشند.


ميني چيلر يك چيلر هوا خنك است كه در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم توليد شده را وارد فن كويل ها كرده و سرمايش و گرمايش مطبوعي را فراهم مي سازد..


با نصب اين دستگاه در ساختمان هاي قديمي كه چيلر مركزي آنها از كار افتاده و يا از راندمان مطلوب برخوردار نيست، ديگر نيازي به نصب و استفاده از ساير تجهيزات گران قيمت تهويه مطبوع نمي باشد زيرا از آنجا كه فن كوئل ها و شبكه لوله كشي از قبل درون ساختمان و جود دارد با نصب ميني چيلر ميتوان سرمايش مطبوعي را بدست آورد.
 
مزاياي استفاده ميني چيلر

  • از تناژ 3تن تبريد تا 10 تن تبريد
  • استقلال واحد ها از يكديگر
  • استقلال تمام اتاق ها از يكديگر با استفاده از فن كويل
  • عدم اشغال فضاي سقف كاذب جهت كانال كشي
  • نصب سريع و تعمير و نگهداري آسان
  • كم حجم و كم صدا

 

در حال حاضر استفاده از ميني چيلر و فن كويل را مي توان جز لوكس ترين سيستم هاي تهويه است.


دستگاه ميني چيلر در اصل چيلر كوچكي است كه براي آپارتمان ها و ساختمانهايي كه مي خواهند سرمايش و حتي گرمايش مستقلي داشته باشند و مشكلات مربوط به موتورخانه مركزي را نداشته باشند به كار مي رود.در اين حالت در هنگام تغيير فصل در پاييز يا بهار ممكن است تعدادي از ساكنين تمايل به استفاده از سيستم گرمايي و تعدادي تمايل به استفاده از سيستم سرمايي داشته باشند در اين روش ساكنين هر واحد آپارتمان قادر به انتخاب  و اعمل سليقه شخصي خودمي باشند.


ميني چيلر يك چيلر هوا خنك است كه در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم توليد شده را وارد فن كويل ها كرده و سرمايش و گرمايش مطبوعي را فراهم مي سازد. 


با نصب اين دستگاه در ساختمان هاي قديمي كه چيلر مركزي آنها از كار افتاده و يا از راندمان مطلوب برخوردار نيست، ديگر نيازي به نصب و استفاده از ساير تجهيزات گران قيمت تهويه مطبوع نمي باشد  زيرا از آنجا كه فن كوئل ها و شبكه لوله كشي از قبل درون ساختمان و جود دارد با نصب ميني چيلر ميتوان سرمايش مطبوعي را بدست آورد. البته لازم به ذكر است كه انتخاب بهترين ميني چيلر  نيز بسيار در سرمايش محل مورد نظر تاثير گذار خواهد بود.

نكات مهم انتخاب و خريد انواع ميني چيلر :

ميني چيلر: ميني چيلر يا چيلر آپارتماني چيلرهاي هوايي كوچك و كم صدايي هستند كه داراي ظرفيت كمتر از 20 تن تبريد بوده و براي آپارتمان ها، ويلاها و ساختمان هايي كه مي خواهند سرمايش و حتي گرمايش مستقلي داشته باشند و مشكلات مربوط به موتورخانه مركزي را تحمل نكنند به كار مي رود.


ميني چيلر ها كه سيكل تبريد آنها بر اساس ظرفيت داراي يك يا چند كمپرسور اسكرال و با يك يا چند مدار مي باشد، معمولاً در تراس يا پشت بام ساختمان نصب مي شوند و با خنك كردن آب در اواپراتور آن را به داخل ساختمان منتقل كرده و اين آب با جريان در كويل فن كويل ها، سرمايش مورد نظر هريك از فضاهاي داخلي ساختمان را تامين مي نمايند.

برچسب ها ميني چيلر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟